Identity area
Reference code
BR DFUNB FUB-REITORIA-GRE-ARINS-ATO-2003-0855
Title
Ato da Reitoria nº 0855/2003
Date(s)
- 2003-04-10 (Creation)
Level of description
Item
Extent and medium
Papel. 1 página.
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Name of creator
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
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Scope and content
Nomeia Rui da Silva Andrade, que obteve a primeira colocação no Concurso Público objeto do Edital Convocatório nº 0001/2002, para o cargo de Professor assistente, com regime de trabalho de 40 horas, na área de Engenharia Ambiental - Ciências Agrárias/Hidráulica, lotado na cidade de Palmas, código de vaga nº 268276, do quadro de pessoal permanente da Fundação Universidade Federal do Tocantins.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
- Brazilian Portuguese
Script of material
- Latin
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Edital Convocatório nº 0001/2002
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Place access points
Name access points
- Fundação Universidade Federal do Tocantins (Subject)
- Rui da Silva Andrade (Subject)
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Draft
Level of detail
Partial
Dates of creation revision deletion
Language(s)
- Brazilian Portuguese
Script(s)
- Latin
Sources
Archivist's note
Esta descrição foi feita com a contribuição de alunos da UnB, por meio do programa de estágio supervisionado da Coordenação de Arquivo Permanente do Arquivo Central da Universidade de Brasília, incluindo:
- Rafael Saviano da Silva Vieira, em 26/10/2020, durante o 1º semestre do ano letivo de 2020;
- Lillian Gomes da Silva, em 13/10/2021, durante o 1º semestre do ano letivo de 2021;
Sob a supervisão de Michel Cordeiro Alvares de Oliveira.